Myynti- ja toimitusehdot

Yleiset ehdot

LuxStyle ApS omistaa ja käyttää www.luxstyle.fi –domain nimeä. Kaikki hinnat sisältävät niihin soveltuvat verot.

Ikäraja

Jos olette alle 18-vuotias, teillä täytyy olla selvä lupa huoltajaltanne tilata meiltä. Teillä ei ole missään olosuhteissa lupaa tilata laskulla, jos olette alle 18-vuotias. Jos haluaisitte tilata, ja olette alle 18-vuotias, voitte maksaa millä tahansa etukäteismaksutavalla, jonka tarjoamme.

Turvallinen maksu

Kaikki maksut LuxStylella käsitellään suojatulla yhteydellä. Tämän yhteyden hyväksyvät PBS ja kaikki luottokorttien tarjoajat. Maksu pankki- tai luottokortilla on todellisuudessa turvallisempaa kuin muut vaihtoehdot, koska teillä on aina pankkinne tarjoama turva. Emme veloita korttianne ennen, kuin tilauksenne on postitettu. Varaus tilauksenne summalle tehdään, kun teette tilauksen varmistaaksemme toimituksen.

14 päivän palautusoikeus

Teillä on aina 14 päivän palautusoikeus, kun tilaatte LuxStylelta. Tämä tarkoittaa, että jos olette muuttanut mielenne ostoksestanne – voitte palauttaa sen takaisin meille ja saada rahanne takaisin. Huom! Emme hyvitä mitään palautuksen posti- ja muita maksuja, ja teidän tarvitsee maksaa nämä itse.

On erittäin tärkeää, että tuotteet, jotka palautatte meille, ovat samassa kunnossa, kuin missä ne myytiin teille. Muussa tapauksessa pidätämme oikeuden olla hyväksymättä palautusta. Jos haluaisitte palauttaa tuotteenne, teidän tulee varmistaa, että tuote, jonka lähetätte, on aivan samassa kunnossa kuin saadessanne sen (mikä tarkoittaa, että alkuperäinen pakkaus ja muu ovat tärkeitä olla samassa kunnossa).

On aina asiakkaan vastuulla varmistaa, että palautus saapuu turvallisesti LuxStylelle.

Jos haluaisitte palauttaa pakettinne, olkaa hyvä ja ottakaa yhteyttä asiakaspalveluumme saadaksenne oikeat ohjeet siitä, kuinka palauttaa pakettinne välttääksemme sekaannuksia.

Palautukset, joita ei ole hyväksytty palautuksina johtuen siitä, että niiden palautuksessa ei ole noudatettu palautusohjeitamme, kuten esitetään yksityiskohtaisesti Myynti- ja toimitusehdoissamme, säilytetään maksimissaan 3 kuukauden ajan (90 päivää) saapumispäivästä, ennen kuin ne hävitetään. Huom! Asiakkaan maksuvelvollisuus on kuitenkin voimassa, vaikka palautus olisi hävitetty. 

Vialliset tuotteet

Jos saatte tuotteen, joka on vioittunut kuljetuksen aikana, vaihdamme sen teille ilmaiseksi.

Emme pysty tarjoamaan rahojen palautusta viallisesta tuotteesta, jos ette halua ilmaista uudelleen lähetystä. Teidän tulee palauttaa tuote normaalipalautuksena, jos ette halua uutta tuotetta. Jos haluaisitte näin toimia, seuratkaa yllä olevia palautusohjeita. Teidän tulee myös maksaa palautuksen kulut itse.

Toimitukset

Jos saatte tuotteen, joka on vioittunut kuljetuksen aikana, vaihdamme sen teille ilmaiseksi.

Emme pysty tarjoamaan rahojen palautusta viallisesta tuotteesta, jos ette halua ilmaista uudelleen lähetystä. Teidän tulee palauttaa tuote normaalipalautuksena, jos ette halua uutta tuotetta. Jos haluaisitte näin toimia, seuratkaa yllä olevia palautusohjeita. Teidän tulee myös maksaa palautuksen kulut itse.

Tilausvahvistus

Kun tilaus on tehty, se lähetään heti varastollemme välitöntä postitusta varten. Tämä tarkoittaa, että joissain tapauksissa emme pysty tekemään mitään muutoksia jo olemassa olevaan tilaukseen johtuen siitä, että tilaus on jo postitettu.

Tyytyväisyys-/Rahat takaisin -takuu

Tarjoamme Tyytyväisyys-/Rahat takaisin -takuun osalle tuotteistamme. Voitte kokeilla näitä tuotteita kohtuullisen verran ja palauttaa ne takaisin meille 90 päivän sisällä ostopäivästä – ja saatte rahanne takaisin. Jos olette tyytymätön ostokseenne, tuote tarvitsee palauttaa 90 päivän sisällä ostopäivästä. Palautuksia, jotka saapuvat varastollemme myöhemmin kuin tämän 90 päivän sisällä, ei hyväksytä.

Jos haluaisitte palauttaa tuotteenne käyttäen tyytyväisyystakuun, palautuksen mukaan tulee laittaa viesti, jossa selvästi mainitaan, että haluaisitte käyttää tuotteen tyytyväisyystakuun palautuksessanne. Huom! Tyytyväisyystakuu on voimassa vain, jos asiakas on kokeillut tuotetta – Jos tuote on käyttämätön, se tulee palauttaa yleisten palautusohjeidemme ja -ajan mukaisesti.

Maksu laskulla

LuxStyle arvioi jokaisen luottoa etsivän asiakkaan erikseen ja pidättää oikeuden olla antamatta luottoa kenellekään mistä tahansa syystä.

Toistuva toimituspalvelu

Tämä pätee vain asiakkaisiin, jotka ovat tilanneet toistuvan toimituspalvelun. Jos olette tehneet tällaisen palvelun tilauksen, tämä mainitaan selvästi laskussanne sekä nettisivulla, jolta tilasitte ensimmäisen pakettinne.

Toistuvien toimituspalveluiden paketit postitetaan jokaisen kuukauden 20. päivänä (tai tätä lähimpänä olevana arkipäivänä). Toistuva toimituspalvelu ei sido asiakasta: voitte perua palvelun koska tahansa. Peruutukset tarvitsee lähettää asiakaspalvelullemme viimeistään 17. päivä sitä kuuta, jolloin haluatte palvelun päättyvän pysäyttääksemme kyseisen kuukauden toimituksen. Toistuvan toimituspalvelunne katsotaan olevan peruttu siinä vaiheessa, kun saatte sähköpostin asiakaspalvelultamme vahvistaen peruutuksen.

Jos olette tyytymätön saadessanne ensimmäisen toimituksenne, voitte palauttaa tuotteet meille. Pakettianne koskee, kuten mitä tahansa muuta tilausta, normaali 14 päivän palautus- ja vaihto-oikeus. Kaikki tilauksenne maksut, kuten tuotteen hinta, laskutuksen palvelumaksu sekä toimituskulut peruutetaan saatuamme palautuksen takaisin. Toimituspalvelunne ei peruunnu palautuksenne saapuessa, ellette ota yhteyttä asiakaspalveluumme peruuttaaksenne sen.

Ensimmäisen toimituksen jälkeen saapuvia paketteja ei pidetä online verkko-ostoksina, ja tästä syystä näitä ei voi palauttaa sen jälkeen, kun ne on postitettu varastoltamme.

Voitte muuttaa toimitustenne saantitiheyttä sekä tuotteiden määrää toimituspalvelussanne ottamalla yhteyttä asiakaspalveluumme.

Normaalit laskutuksen ehdot koskevat kaikkia toistuvan toimituspalvelun ostoja. Tämä tarkoittaa, että maksut, korot sekä perintäkulut pätevät laskuihin tilauksille, jotka tulevat toistuvan toimituspalvelun kautta.